SEO of SEA: wat is beter voor je bedrijf?

Als ondernemer wil je online gevonden worden. Maar hoe pak je dat aan? Twee termen duiken dan al snel op: SEO en SEA. Ze klinken bijna hetzelfde, maar zijn totaal verschillend in aanpak én effect. In dit artikel leg ik op een begrijpelijke manier uit wat het verschil is tussen SEO en SEA, wat de voor- en nadelen zijn, en vooral: wat het beste past bij jouw bedrijf en doelen.

Lees meer »

Waarom je geen klanten aantrekt met alleen ‘mooie’ branding (en wat wél werkt)

Een mooi logo, stijlvolle kleuren en een strak design; klinkt goed, toch? Veel ondernemers besteden flink wat tijd (en geld) aan hun branding. Maar toch… blijven de klanten uit. Of groeit het merk maar moeizaam. Hoe kan dat? Simpel: een visueel aantrekkelijke branding is niet genoeg. Je merk is meer dan je logo. Echte impact ontstaat wanneer je branding in lijn is met wie jij bent, wat je doet én hoe je communiceert.

Lees meer »

Het belang van een sterke marketingstrategie voor zakelijk succes

In de snel veranderende wereld van vandaag is het hebben van een sterke marketingstrategie van onschatbare waarde voor elk bedrijf, ongeacht de omvang of branche. Het vormt de leidraad voor al je marketinginspanningen en speelt een cruciale rol bij het bereiken van zakelijk succes. In deze blogpost zal ik dieper ingaan op waarom een sterke marketingstrategie zo belangrijk is en hoe het kan bijdragen aan de groei van je onderneming. 

Lees meer »

Het belang van een sterke merkidentiteit

Een sterke merkidentiteit is een cruciaal element voor het succes van je bedrijf. Het is het gezicht, de persoonlijkheid en het karakter van je bedrijf. In deze blog leg ik het belang van een sterke merkidentiteit uit en vertel ik hoe het jouw bedrijf kan beïnvloeden. 

Lees meer »

FLOWER's socials